RSS

sobota 1. listopadu 2014

Jednorázovka|Nejsem tvůj miláček...!

Autor: ChrisTyna
Slash pár: Harry Potter/Severus Snape
Shrnutí:
Severus změní svůj přístup. Neustále provokuje Harryho, které jeho chování naprosto vytáčí! 
Jednou Severus příjde domů a je rozhodnutý OPĚT, provokovat Pottera. Harry je opět naprosto sexy, když se vzteká. Severus neodolá a konečně tu barieru mezi nimi překročí.
Poznámka: To se stane, když píšu zrovna já. Tentokrát snad nebude tohle moc depresivní :)
Upozornění: 12+




 "Miláčku jsem doma" zašvitořil Severus, když vstoupil do těch tak známých pokojů jeho sklepení.
Sundal si svůj hábit a už slyšel z kuchyně nesouhlasný křik. Poté Potter vystrčil hlavu ze dveří a naštvaně klábosil. Ruce měl v bok. Obličej celý špinavý od mouky. Zástěru, která měla, jak jinak než zlato-červenou barvu jeho koleje. Pod zástěrou měl černé upnuté kožené kalhoty a volnou zelenou košili.

"Neříkej mi miláčku! Nejsem žádnej miláček ani šmudla, dokonce ani beruška nebo snad šamponek" vyštěkl nasupěně Harry. Severus se poslední dobou choval divně. Stále Harryho provokoval. Vymýšlel různě přezdívky, rýpal do něj a furt ho neskutečně provokoval. Což mladého Nebelvíra neskutečně vytáčelo.
Severus si sedl do svého křesla. Pohlédl na Harryho, který se zdál umučený k smrti. Docela ho zajímalo co v té kuchyni dělal. Usmál se pro vokativně na manžele.

"Nebud tak nevrlý Harry" říkal svůdným hlasem "To je přece moje starost".

"Co?! To bychom teda neskončili v téhle situaci Snape!" štěkl po něm.

"V jaké?" pozvedl obočí v nechápavém gestu.

"Copak ti to nedochází? Já a tvůj manžel? To je absurdní. Nenávidíme se!"

"A jak si přišel na tak pozoruhodnou myšlenku?" nasadil ledový hlas. V duchu se však náramně bavil.

 "Že bych to věděl od začátku?" pozvedl obočí.

Severus přešel přes místnost. Přimáčkl Harryho ke zdi. Naklonil se k jeho uchu a potichu šeptal. "To sis měl rozmyslet dříve než sis mě vzal, Miláčku"

Harry zavrčel "Neměl jsem na výběr a ty to víš"

Severus se ledově zasmál "Chápu tvoje obavy, drahoušku. Ale tohle už přeháníš. Začínáš být hysterický"


"Za prvé: nejsem hysterický a za druhé: Neříkej mi drahoušku" řval zběsile Harry. Snažil se vymanit ze Severusova sevření. Ale jeho stisk by příliš tvrdý. "Pust mě!" řekl tedy naštvaně.

"Co za to?" zasmál se Severus. Naklonil se blíž. Hleděl intenzivně do Harryho očí.

"Co bys chtěl?" zeptal se pomalu chlapec. Pohled mu opětoval.

"Pusu?" zkusil to. A čekal na jeho reakci. Ta přišla okamžitě. Přej Nebelvírovu tvář se přehnalo tolik pocitů, že se nedali ani spočítat. Chlapec nakonec zrudl. Ale nevěděl zda z rozpaků nebo naštvanosti.

Tak to zkusil.

Jejich rty se spojili v polibku.

Konec

0 komentářů:

Okomentovat