RSS

pondělí 3. listopadu 2014

Perverzní úchylky|Hádka o koupelnu

Opět troška sranda na zasmátí :-) :-D
Hádka o koupelnu? To nemyslíte vážně hoši :-P

"Pottere, vylez z tý koupelny, honíš si ho tam už přes hodinu"



"Pro tvou informaci. Já nedělám nic tak úchylného jako honění!"

"Je to přirozená věc Pottere, copak se bojíš že příjdeš o svou cudnost?!"

"Má cudnost? To nemyslíš vážně!?"

"Hlavně se tam nerozbreč a bud tak laskav, VYLEZ Z MOJÍ KOUPELNY!"

"Nic takového neudělám"

"Potom budu nucen použím kouzlo"

"To neuděláš"

"Chceš se vsadit?"

....


"SEVERUSI SNAPE HNED MĚ PUST DOLŮ!"

"Jak si přeješ"

...

"Musel jsi mě házet do tý vany?"

"Bylo to nutné, Pottere. Potřeboval si schladit"

"Schladit tu potřebuješ leda tak ty, Severusi"

"Ale ale... Štěnátko se naštvalo"

"Neříkej mi tak"

"Co uděláš? Zulíbáš mě k smrti?"

"Možná"

"Ted mě děsíš, Pottere. Skoro jsem utrpěl šok"

"Myslel jsem to vážně"

"To já taky. A oba stejně víme že to neuděláš"

"Když myslíš"

....

"Sakra, bolí mě z tebe prdel!"

"Nemůžu za to že si moc úzký"

Konec

Chcete další takové rozhovory? Pište mi do komentářů vaše názory a typy co by jste si představovali.
Chris Tyna.


0 komentářů:

Okomentovat